ЖЖ-користувач mykolap (mykolap) wrote,
ЖЖ-користувач mykolap
mykolap

запис присвячено приміському дизель-сполученню

Ось написав невеличкий репортаж з походу чигункою Київ-Петрівка-Вишгород



Вже повноцінні півроку минуло з того часу, як Київ і Вишгород зв'язало пасажирське залізничне сполучення. Трьохвагонний дизель по одноколійній дорозі, яка ніколи раніше не планувалась для пасажирського сполучення, робить кілька рейсів зранку, та кілька – увечері. За ці півроку, зазначимо, потяг не став таким же популярним, як і електричка до Троєщини, чому є ряд причин: залізнична колія іде тільки по околиці Вишгороду, не може конкурувати з автобусами, іде повільно, взимку в дизелі реально холодно. На маршруті немає проміжних зупинок, хоч потяг іде повз завод "Оболонь", дитячу лікарню, озеро Міністерку. Без сумніву, ідея використання старої залізничної колії достатньо розумна. Хоча наскільки сьогодні та колія придатна для повноцінного пасажирського сполучення - це ще питання. В деяких місцях поїздам треба їхати по ній не швидше 20 км/год. Певно, так сталося через те, що дизель-сполучення було введено вольовим порядком, приуроченим до місцевих виборів минулого року і форсувалася так само активно, як і відкриття недоремонтованого швидкісного трамваю.

До речі, на тому сайті прийнято, що читачі платять невеликі гроші авторам матеріалів, які їм сподобались) Це такий собі натяк)) Але - все добровільно )))
Tags: Київ, публікації
Subscribe

  • Post a new comment

    Error

    Anonymous comments are disabled in this journal

    default userpic

    Your reply will be screened

    Your IP address will be recorded 

  • 2 comments