ЖЖ-користувач mykolap (mykolap) wrote,
ЖЖ-користувач mykolap
mykolap

Монорельс-сирота Гостомельський (нарис-детектив у гіперпосиланнях)

Колись давно, ще перед Помаранчевою Революцією мені замовили написати рекламну статтю про вагончик під евроназвою "кипвей" що ся курсує десь під Гостомелем. Оскільки ні назвати місця курсування, ні пояснити якісь ТТХ цього "транспорту другого рівня" мені не спромоглись, я вже тоді відчув якусь засаду, хоч написав повноцінну статтю з даними і враженнями, які вигадав науковом методом вдивляння ув стелю. І ось тільки сьогодні, чотири роки по тому я вирішив-таки дослідити цей етемерний монорельс, для чого відправився в благословенне Богом та Україною селище Мощун, що під Гостомелем.




Серед інших артефактів тут є чудові заплутані залізниці, що конспіративним чином йдуть з Бучі до аеродрому АвіАНТу



Фотографуватися на їх тлі - одне задоволення:



Але, залізши на насип зверху, можна побачити вдалині і об"єкт нашого полювання:



Якщо ви не боїтеся бур"янів та скритих ними законутих меліоративних каналів, ви можете підійти ближче...



...ЩЕ БЛИЖЧЕ !!!



Можна підійти впритул до полігону (до речі, думаю, правоохоронним органам, що досліджуватимуть спільну "трудову діяльністьь" Губського-Капітонова по дєрібану київських земель і по рейдерським атакам включно зі знищенням земельних кадастрів у Київській області, буде цікаво також дізнатись, як чувак такм відхопив гектари землі під полігон, що в Ірпінській міськраді навіть не підозрюють про існування такого землевідведення)



І тут зрозуміти, чому в Гостомелі до цього часу не перейменували вулицю Леніна. 365 нових табличок - це, певно, створює певні труднощі для місцевого бюджету. Хоча НМД покійний нині селищний голова пивоварів зробив для гостомеля набагато більше, аніж якийсь сифілітик Ульянов (теж нині покійний)



І якщо Вам не шкода штанів, то Ви перестрибните через оцей ось паркан, що віддаляє Вас від нового столичного транспорту другого рівня



Зверніть увагу на парасолю над "капвеєм".



В розгорнутому варіянті на http://transit.parovoz.com/muralista/pg_view.php?ID=10160




Її розкривали у кращі дні проекту, коли пара Губський (БЮТ) та Єдін (ПР) були зведені кримінальним авторитетом Капітоновим (ака капітошка) в широку коаліцію по доїнню київського бюджету (О.О. Омельченко) на ось такі ось засоби пересування. Капітошка, до речі, брехав про пропускну здатність "капвея" по повній програмі: Представлений зразок має максимальну швидкість 120 кілометрів на годину, однак, за словами представників компанії, серійні зразки розганятимуться до 500 кілометрів на годину. Один вагон розрахований на перевезення 100-150 пасажирів. За словами розробників, серед найперспективніших напрямів застосування «Капвею» є його використання між мегаполісами та містами-супутниками, а також у якості «легкого» метро, будівництво якого заплановане у столиці. За словами Олександра Капітонова, такий вагон коштуватиме близько 0,5 мільйона доларів, однак буде велике замовлення, то ціна буде зменшена. До того ж, прокладання цього виду транспорту у 2-2,5 разів дешевше і швидше, ніж звичайного метрополітену.



Заглянувши до салону, ми помітимо там усього 6 (шість) сидінь - трохи замало, як для перевезення 100-150 пасажирів, чи не так?



До речі, ключ запалювання (якщо такий вираз співвідносний до електротранспорту) з симпатичним брелоком знаходиться в щитці управління. Що й не дивно: капвей не той транспорт, який будуть уганяти



Очевидно, трохи слів варто сказати і про автора цього транспортного чуда: Так товарища Капітонова описує проплачений щорічник "Хто є хто в Україні"



Трохи менш солідно в"юноша виглядає в оголошеннях про розшук:



За матеріалами спецпідрозділу боротьби з оранізованою злочинністю Головним слідчим управлінням Генеральної прокуратури України порушено кримінальну справу за ст. 257 (бандитизм) Кримінального кодексу України відносно учасників злочинного угруповання на чолі з уродженцем Російської Федерації Олександром Капітоновим (1965 р.н.), відомим на прізвисько „Капітошка”. Також зловмисникам інкримінують ч. 4 ст. 189 (вимагання), ч. 2 ст. 129 (погроза вбивством) та ч. 2 ст.279 (захоплення транспортного підприємства, установи або організації) КК України.
Капітонов Олександр Олександрович
Пластовець Олександр Анатолійович
Галицький Сергій Володимирович
Протягом 2006-2008 років бандугруповання, що входило до так званого першого рейдерського синдикату, скоїло понад 5 нападів на прибуткові підприємства та установи різних форм власності. Крім торгівельно-офісного комплексу «Веста» та адмінбудівлі держпідприємства Міністерства транспорту та зв`язку України, бандитських атак зазнали підприємства ВАТ „Кременчуцький сталеливарний завод”, ВАТ „Черкасигаз” та управління земельних ресурсів Києво-Святошинського району Київської області

За інформацію, яка допоможе затримати звинувачених у бандитизмі, встановлено винагороду у розмірі 50 тисяч гривень. Конфіденційність гарантується.

Контактні телефони : 461-18-34, 461-16-01 або «02».


Кому не лінь, потелефонуйте, скажіть, що вам відоме місце рейдерського захоплення землі (з ділянкою лісу) під разводілівський проект "капвей" у Київській області - однозначне співробітництво Капітошки з Губським і, можливо, ще з одним ЗаЄДУ-БЮТівцем Осикою, який в штабі Її курує цей регіон



Однім словом, наш монорельс з втечею Капітошки вмер, не народившись. Однак, з крапки зору концептуалізму, він являє собою достойний об"єкт для відвідин. І колись ми з товаришем egoruar таки виїдемо до тутешнього лісу на шашлики.



До речі, з естакади подекуди навіть не знята захисна плівка



Хоча сама траса не нараховує і трьохсот метрів. Власне кажучи, вся ця конструкція є суцільним випендрьожем і просто наднахабним розводом киян на гроші





Також варто відзначити, що вздовж траси поставлені ліхтарі - задоволення, якого позбавлене, наприклад, те ж саме село Мощун.



Вид знизу



Напівпрофіль



Анфас



До речі, хоч Капітошка і його шобло БЮТ-ПР запевняють, що "капвей" - суто українська розробка, ми-то знаємо, що нам намагаються втюхати демонстраційний вагончик на базі Мінського троллейбуса:

[URL=http://ipicture.ru/Gallery/Viewfull/9002645.html][IMG]http://pic.ipicture.ru/uploads/081111/thumbs/T7gWZWnA7U.jpg[/IMG][/URL] http://ipicture.ru/Gallery/Viewfull/9002756.html

На самому сайті заводу його призначення визначають, як експериментальне Самоходный пассажирский модуль второго уровня 1К ("КАПВЕЙ") был разработан на УП "БЕЛКОММУНМАШ" для проверки новых технических решений и возможности эксплуатации данного транспортного средства на подвесных дорогах




До речі, можете оцінити практичне застосування цієї "транспортної панацеї". При перегляді сюжету на П"ятаку хочеться спитати у капітошки-Губського-Єдіна: ви що нас. за ПОВНИХ ідіотів рахуєте?

CUPWAY from Siegfried Niederlander on Vimeo.



Характерно, що сам автор сюжету відгукується про "капвей" так: дивное инженерное сооружение по мотивам монорельса, абсолютно аналогичное по конструкции строений эстакадному трамваю или легкому метро, при том с ними не совместимому и с подвижным составом особо малой вместимости. По всенй видимости создан под грант для отмыва денег в особо крупных размерах. . До речі, на сайті самого "Капвею" вагончик рухається значно ефективніше



Щоб бути об"єктивним, вискажу своє фе і моєму загалом улюбленому персонажу Єхануріву, який льогкім двіженієм рукі виділив на розвиток цього гроба на кольосіках чотири мільйони (вау!) повноцінних гривень Хто цікавиться, пошукайте в документі на слово "капвей. Цікаво, чи були вони в натурє виділені (=украдені)?



Втім жовтий підводний вагончик в степах України приваблює не тільки мене з Юрієм Івановичем. Ось ухуїтєльна пропозиція екс-міського голови щодо цієї розводки. Вона буде цікава всим дослідникам схем розграбування грошей з будь-яких бюджетів.

Київський міський голова Олександр ОМЕЛЬЧЕНКО дав доручення підтримати цю розробку, в тому числі і фінансово, і довести її до промислового втілення. Валерій КИР’ЯН також повідомив, що Олександр ОМЕЛЬЧЕНКО не виключає, що Труханівська лінія стане першою приватною лінією легкого метро. «Мер не виключає і такого, що якщо ця фірма вкладе свої кошти у розробку та будівництво цієї лінії, то це може бути перша приватна лінія,» - додав він.
Нагадаємо, що минулої п’ятниці під час виїзної апаратної наради керівництву КМДА було презентовано новий вид громадського транспорту, розробленого київською фірмою «Капвей», який є виключно українською розробкою. Він представляє собою вагон, який рухається на встановлених на опорах рейках, і нагадує щось середнє між монорейковим потягом та трамваєм. На розробку цього проекту було витрачено 11 років і 3,5 мільйони доларів. Вагон рухається за допомогою електричної силової установки, є екологічно чистим та безшумним.


І цю всю пургу, звертаю увагу, несуть солідні дядьки, які тиснуь авторитетом своєї посади на непоінформованих (с) обивателів. Так само як і Вона реклямує на своїх біллбордах побудову неіснуючої "найбільшої в Европі Дністровської ГЕС".

З метою понтів поряд з естакадою встановлено стенд із поясненням, як все це їздить



Що в свою чергу сподвигнуло всих столичних трамваєфілів та адептів Машкевича та Рассипаєва прийти до висновку, що капвей - це не повністю-то й монорельс. Это не монорельс. Вагон на пневмошинах с боковым токосъемом. Ничего революционного в нем нет. Хотя бы линейный двигатель поставили - и того нет. Смысла городить нет. Лучше трамвайная эстакада или метро.

Цікава-таки річ - кеш Яндексу. Ми можемо випадково знайти спогади про проекти, які нині трохи підзабулися, приблизно, як підзабулося співробітництво компанії Капітошкі "Капвей" та "Етьєн-Веста" регіонала Єдіна, на якому вони піднялись за рахунок грабунку інвесторів проекту "Дніпровські башти". А колись планувалося, що "капвей" буде розвозити пасажирів від метро до цього нині мертвого довгобуду ЖК "Днепровские башни" достроят до конца 2008 года. «Фраза»

Компания-застройщик "Этьен-вест" намерена завершить строительство жилого комплекса из шести 34-этажных домов "Днепровские башни" по заказу Главного управления внутренних войск МВД Украины до конца 2008 года. (БУГАГАГАГА - mykolap)
...
По словам гендиректора компании, застройщик намерен сдать в эксплуатацию пятый и шестой корпусы комплекса в декабре 2007 года, третий и четвертый корпусы - в июне 2008 года, первый и второй - в ноябре 2008 года.

Кроме того, еще 130 миллионов гривен компания планирует вложить в строительство второй очереди комплекса, которая состоит из торгово-развлекательного центра общей площадью 51 тысяч квадратных метров, инфраструктуры, паркингов и дороги второго уровня (капвей), соединяющей комплекс с планируемой станцией метро в микрорайоне "Радужный".
Ось який кайф ми втратили. Тільки не кажіть про це Черновецькому. Космос, як прихильник екзотичних видів транспорту, цілком може захопитися "капвеєм", - як тільки Луценко зніме Капітонова з розшуку, зрозуміло. Хоча "капвей" був чи не єдиною спробою Капітошкі зайнятися чимось чесним. "Женюсь! Єй-богу, женюсь", - певно, казав він зводячи свою гостомельську естакаду.

Знакомства с «верхами» возымели еще и неожиданный эффект. «Рейдер» начал задумываться о более спокойной жизни, в которой, как он убедился, можно заработать денег не меньше, чем бегая с дубинками и бутылками с зажигательной смесью по всей Украине. Видимо, на эти цели направлены его нынешние попытки осуществить «белые» бизнес-проекты. Впрочем, речь идет об относительной «белизне».
В одном из них беглый пермский уголовник предстает как руководитель фирмы «Капвей», занимающейся строительством монорельсовой дороги, которая якобы является решением транспортной проблемы мегаполисов и мелких городов. На сайте «Капвея» вагончик, передвигающийся по подвесной рельсе, почему-то объявлен уникальной разработкой фирмы.
Между тем, в мире этот вид транспорта успешно функционирует не менее половины столетия. Но самое главное, что фирма, изобретшая велосипед, перед тем, как его предлагать, так и не озаботилась проведением испытаний во всевозможных условиях, являющихся обязательными для подобного вида транспорта. И, как результат, не может отвечать как за безопасность, так и за успешность функционирования «изобретения». Впрочем, главной целью проекта заказчики видят «присадить» их фирму на финансирование проекта коммунальными властями Киева.


Можна ще багато писати анекдотів про "Капвей". Але саме цікаве для нас в цьому закинутому полыгоні - як оригінальний трамвайний артефакт, що може з часом перетворитися на туристичний атракціон, так і механізм відмивання грошей, які ми якоїсь біди у вигляді податків платимо злодіям з великої дороги, що іноді називають себе Київською міською державною адміністрацією.


Tags: Київ, публікації, фото
Subscribe

Recent Posts from This Journal

  • Газіровочні попаданці: український аспект

    Засадничо культ автоматів з "газіровкою" у Зеленського-Фіданян нічим не відрізняється від віри в "державників" Євгена Марчука, в Бориса Патона чи…

  • (без темы)

    Ніколи не було так легко потрапити до Топ-25 українського сегменту Живого Журналу

  • (без темы)

    Спостерігаючи на певних форумах вал ненависті вакцинованих щодо невакцинованих, неважко помітити подобу між щепленням проти ковідки та обрядом…

  • Post a new comment

    Error

    Anonymous comments are disabled in this journal

    default userpic

    Your reply will be screened

    Your IP address will be recorded 

  • 19 comments

Recent Posts from This Journal

  • Газіровочні попаданці: український аспект

    Засадничо культ автоматів з "газіровкою" у Зеленського-Фіданян нічим не відрізняється від віри в "державників" Євгена Марчука, в Бориса Патона чи…

  • (без темы)

    Ніколи не було так легко потрапити до Топ-25 українського сегменту Живого Журналу

  • (без темы)

    Спостерігаючи на певних форумах вал ненависті вакцинованих щодо невакцинованих, неважко помітити подобу між щепленням проти ковідки та обрядом…